17 mei - Reisverslag uit Hardenberg, Nederland van bennieannelies - WaarBenJij.nu 17 mei - Reisverslag uit Hardenberg, Nederland van bennieannelies - WaarBenJij.nu

17 mei

Door: Annelies

Blijf op de hoogte en volg

17 Mei 2012 | Nederland, Hardenberg

Ik ben nu bijna een week thuis, maar het tempo ligt nog niet zo hoog. Heb mijn hele dagboek opnieuw geschreven en de Camino herbeleefd. Dat is nu klaar. Nu de foto's . Heb wat foto's uitgezocht en bij de berichtjes geplaatst. Daarbij zag ik dat 3 mei niet in de rij staat, maar ergens anders tussen. Dit kan ik ook niet veranderen. De laatste smsjes van de andere pelgrims: zij zijn ook veilig in Santiago aangekomen! Nu nog veilig naar huis en kunnen we allemaal verder. . . .
Na het weekend komen Jan-Bart en Majella nog een weekje en daarna moet ik toch de draad weer oppakken, al heb ik die nog niet te pakken. Zal wel weer komen!
Groetjes van Annelies enne, als we de kans krijgen , gaan we weer, en ik hoop samen!

  • 17 Mei 2012 - 20:14

    Hetty En Renée:

    Wat knap van je dat je de foto's nu al op de site hebt gezet. Leuk om te zien. Wij hebben wel met je te doen....zoveel regen. We hebben bewondering voor je dat je het vol hebt gehouden.
    GEWELDIG. Groetjes Hetty en Renée.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hardenberg

Actief sinds 28 Jan. 2012
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 33473

Voorgaande reizen:

18 September 2016 - 13 Oktober 2016

Porto - Santiago 2016

07 April 2012 - 30 November -0001

Camino naar Santiago de Compostella

Landen bezocht: