camino van Porto naar Santiago de Compostella - Reisverslag uit Hardenberg, Nederland van bennieannelies - WaarBenJij.nu camino van Porto naar Santiago de Compostella - Reisverslag uit Hardenberg, Nederland van bennieannelies - WaarBenJij.nu

camino van Porto naar Santiago de Compostella

Door: Annelies en Bennie Spang

14 Augustus 2016 | Nederland, Hardenberg

Hallo lieve mensen, daar gaan we weer. . . . .de voorbereidingen zijn begonnen!
Het is de bedoeling dat we samen van Porto ( Portugal ) naar Santiago de Compostella gaan.We hebben 3 weken de tijd en willen ongeveer 300 km afleggen. Het trainen met de rugzak is vandaag begonnen. Wel aan de late kant, maar het trainen kan je ook onderweg doen: als we maar regelmatig gaan wandelen met onze rugzakken op , zodat die lekker zit als we daadwerkelijk op pad zullen gaan. We nemen nu het vliegtuig en dat is wel zo relaxt. Vanaf nu zullen we regelmatig een berichtje schrijven , zodat je ons kunt volgen. Zal ook proberen het aan facebook te koppelen.
Afgelopen week nieuwe schoenen gekocht allebei en ze zitten heerlijk! Ook regencapes met lange mouwen en die je als een jasmodel aan kunt doen: dus geen gehannes over het hoofd en de rugzak . En een beetje oefenen om hem aan te doen zou wel handig zijn, vooral als er veel wind is, haha!
We hebben er zin in: voor Bennie is het bijna 10 jaar geleden en voor mij 5 jaar, dat we een camino deden.
Tot de volgende keer. . . .

• 15 Augustus 2016 - 16:33

Gerrie Reuvers:

Annelies en Bennie

Veel plezier met de voorbereiding.
    Ga jullie verslagen met plezier volgen.
    Groetjes Gerrie

• 18 Augustus 2016 - 22:19

Grietje Koopman:

Klinkt goed allemaal en vooral ook spannend.Het maakt het extra leuk door alle voorbereidingen. Ik volg jullie zeker weten.Heel veel plezier en vooral genieten van alles en elkaar.