2e bericht va uit huis - Reisverslag uit Baalder, Nederland van bennieannelies - WaarBenJij.nu 2e bericht va uit huis - Reisverslag uit Baalder, Nederland van bennieannelies - WaarBenJij.nu

2e bericht va uit huis

Door: Annelies

05 September 2016 | Nederland, Baalder

We gaan vertrekken op zondag 18 september naar Porto in Portugal.
We blijven er een nachtje slapen en gaan dan echt op pad. De rugzakken raken steeds voller. Het typen op de telefoon is lastiger dan op een laptop dus dat wordt oefenen haha.
Als alles goed werkt kan ik vanaf mijn telefoon de verslagen typen en jullie op de hoogte houden.

• 05 September 2016 - 15:39

Gré En Jan Veldhuis:

Hallo Annelies en Ben,

In de wandelgangen hoorden we al berichten over de volgende reis, we zijn benieuwd naar jullie belevenissen en wensen jullie veel plezier met de voorbereidingen.
    De temperatuur wordt hier ook weer beter, dan kunnen jullie daar ook vast aan wennen, zondag over een week is het dan al zo ver.
    Ik vroeg me al af wanneer jullie gaan en hoe lang?

Veel genoegen, met hartelijke groet,