5 mei - Reisverslag uit Madrid, Spanje van bennieannelies - WaarBenJij.nu 5 mei - Reisverslag uit Madrid, Spanje van bennieannelies - WaarBenJij.nu

5 mei

Door: Annelies

Blijf op de hoogte en volg

05 Mei 2012 | Spanje, Madrid

Hallo luitjes, hier ben ik weer. Toch niets anders te doen dan lopen of internetten als het kan. En het kan bijna in ieder cafe. Vandaag een dag van regen, droog, regen ,cafe in en schuilen of onder een afdk schuilen. . . . De eucalyptusbossen waar de weg nu doorgaat, ruik je niets door de regen; jammer! Ja, en dan lopen we maar weer door omdat je toch niet lekker even kunt zitten of genieten van het uitzicht. Ik heb dus weer 25 km gelopen . Mijn schoenen zijn steed nat en nu moet ik uitkijken dat ik geen blaren krijg op de valreep. Het berichtje is kort, want ik ga eten met John, een engelsman, gepensioneerd en met gehoorapparaat ! Maar een leuke m an om mee te kletsen! Groeties en tot de volgende keer! Annelies

  • 05 Mei 2012 - 18:54

    Monique:

    Hoi Annelies
    Het is alweer bijna het eind van je reis en
    Ik had nog steeds het gevoel dat je nog maar
    zo halverwege was
    Gisteren schreef je alweer over thuis komen
    en ineens besefte ik hoe ver je gekomen bent
    Maar wat vervelend al die regen je denkt dan
    Spanje daar moet het toch mooi weer zijn maar
    Het is dus eigenlijk behoorlijk slecht geweest
    Overal zijn vandaag bevrijdingsfeesten maar bij
    mij natuurlijk niet en het voelt ook niet zo
    Gewoon vandaag een massage gedaan
    Veel plezier met het etentje en pas op met die natte
    Voeten

  • 06 Mei 2012 - 10:26

    Erika Pullen:

    jeetje buufie alweer de laatste 100km ik vindt het super knap wat je gepresteert hebt, ben blij als ik je weer een dikke knuffel kan geven, en weer lekker bij te kletsen!!!!!!!
    zet hem op!!!!!!!!
    groetjes erika.


  • 06 Mei 2012 - 12:12

    Hetty En Renée.:

    Hoi Annelies, wij vinden je een kanjer. Genieten van je verslagen.
    Wij zijn net terug van 14 dagen pelgrimspad in Nederland (Vught-Sittard) ons hart gaat weer open als wij je verslagen lezen. Geniet vooral van de laatste kilometers. Wij hopen van harte dat het dan in ieder geval wel droog is. Zo te horen heb je wel erg veel regen gehad.
    Stel je niet té veel voor van Santiago en de aankomst. Het is een gevoel van: nu hoor ik er niet meer bij. Waarbij? Bij die stoet die lopen naar hetzelfde eindpunt. Sterkte en het ga je goed!
    Groetjes van Hetty en Renée.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Actief sinds 28 Jan. 2012
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 33500

Voorgaande reizen:

18 September 2016 - 13 Oktober 2016

Porto - Santiago 2016

07 April 2012 - 30 November -0001

Camino naar Santiago de Compostella

Landen bezocht: